Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Transformers Mediocrity 2 Transformers Mediocrity 2

Rated 5 / 5 stars

HAHA mn that was great

You need to write some more of these man your really good at it haha



The Assumption Song The Assumption Song

Rated 5 / 5 stars

F**Kin' Hilarious

I watched it like 20 times haha I can't stop laughing lol


Recent Audio Reviews


Megaman Track Megaman Track

Rated 2 / 5 stars

Eh it was ok....

I mean shit I can't write music all that well but I sure as hell can listen to it and ALL the mega man music kicks ass and this just doesn't strike my fancy, Maybe like Retry? idk something, this just isn't all that great to me



One Winged Angel-Rough-MJ One Winged Angel-Rough-MJ

Rated 5 / 5 stars

Hahaha really bad ass

In my book that was amazing as is haha it sounds like Ff7 on Gba lol I loved the guitars, What do you use to write?


People find this review helpful!

Carried Away Carried Away

Rated 5 / 5 stars

sweet jesus

my lord above thats tight as hells hreserve list haha no but yeah man your sick as all getout haha you gotta get an album out so I can get one lol